Feil i varsel om tømming

Opplever du feil i varsel om tømming i appen Min Renovasjon?

Ulike mobilmodeller og oppgraderinger, gjør at varselet på tømming kan endres.

OBS! Fra 1. januar 2020 må du legge inn sted på nytt for å få varsel. Det er sendt varsel i appen om dette.

Har du gjort dette etter årsskifte 2019/2020, lagt inn tidspunkt for varsel og varselet uteblir likevel? Forsøk dette: 

  1. Avinstaller appen Min Renovasjon
  2. Slå av mobilen og start den på nytt
  3. Installer appen Min Renovasjon (Android - IOS )på nytt
  4. Sett tidspunkt for tømmevarsel

Gå også inn på varslingsinstillinger for app-er på din mobil. Sjekk at varsler fra Min Renvoasjon er slått på. For Samsung-telefoner kan strømsparingsfunksjonen gjøre at varsel utebli. Slik slår du på det:

  1. Velg app "Smart Manager"
  2. Velg kategori "Batteri"
  3. Under Appoptimering, velg "Info"
  4. Deaktiver funksjonen appotimalisering for Min Renovasjon

Mulig å skrive ut kalender

Vil du ha tømmekalenderen på papir? Du kan du skrive den ut etter å ha søkt opp din adresse her:

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

Vi vil bruke din og andres tilbakemelding for å kontinuerlig forbedre denne siden.

Hva forsøkte du å finne?