Benytt bestillingsskjemaet, som du finner lenger ned på denne siden. 

Henteordningen gjelder kun for privathusholdninger, ikke fritidsboliger eller for næringsvirksomheter. 

Vi kan hente:

  • Varer til ombruk
  • Brune- og hvitevarer (PC, TV, parabol, antenne, kjøl/frys, høyttalere, komfyr, vaskemaskin mm)
  • Løsøre og møbler (sammenrullet gulvteppe, madrasser, sofaer, senger, hagemøbler, grill, plenklipper mm)
  • Plenklippere o.l. må være tømt for bensin og olje
  • Småelektrisk (støvsugere, fønere etc.)
  • Sykler, sportsutstyr, bilrekvisita
  • Pappesker, kartonger, bølgepapp i større mengder (må foldes sammen og bindes med tape eller hyssing)
  • Emballasjeisopor (ren isopor må samles i gjennomsiktige sekker)
  • Inventar (dører, kjøkken- og baderomsinnredning og dusjkabinett). Inventar som inneholder/består av glass, skal pakkes inn i plast.
  • Trematerialer, små mengder (sandkasse, lister, fjøler mm)
  • Hageavfall i blanke sekker

NB: Vi kan ikke hente farlig avfall. 

Vilkår for henting

Før du bestiller, må du lese igjennom hva som er vilkårene for hentingen. Klikk på knappen for å åpne dokumentet.

Se hentevilkår her (PDF, 118KB)

Mengde avfall: 

  • Vi henter opptil 2 kubikk per tur (2 meter lengde, 1 meter bredde og 1 meter høyde)
  • Maks vekt per gjenstand er 60 kg
  • Maks vekt totalt: 400 kg

Priser

500 kroner (inkl. mva.) per tur.

Alt sortert avfall, med unntak av restavfall leveres gratis. Varer som går til ombruk leveres gratis. For priser ellers, se pristabellen under. Betaling må gjøres før henting. 

Pristabell
Oppmøtepris (transport)500,-
Gratis avfall (eks: treverk, papp, hardplast)0,-
Restavfall - pris per sekk (gjennomsiktig)100,-
Restavfall - pris 1/2 m³500,-
Restavfall: To-seter280,-
Restavfall: Tre-seter410,-
Restavfall: Stol (enkel)130,-
Restafall: Recliner-stol250,-
Restavfall: Skumgummimadrass110,-
Restavfall: Ramme- og fjærmadrass (inntil 120 cm)250,-
Restavfall: Dobbelmadrass (over 120 cm)480,-
Restavfall: Skiboks350,-

Alle priser er inkludert mva.

Betaling

Hentingen må forhåndsbetales senest fem dager før avtalt hentedag. Vi foretrekker at du betaler med Vipps. Benytt følgende Vipps-nr: 502548 «Sirkula innhenting avfall».

Har du ikke muligheter til å benytte Vipps, kan du betale inn til kontonummer: 1822.61.00314. Husk å merke innbetalingen. Din innbetaling må være registrert i økonomiavdelingen hos Sirkula fem dager før henting, husk at dette kan ta noen dager.

Vi gjør oppmerksom på at du selv må regne ut hvor mye du skal betale basert på prisskjema over. Du betaler etter estimert volum. Hvis det er avvikende volum, kan etterfakturering fra Sirkula være nødvendig. 

Legg inn din bestilling i skjemaet

Bestill henting av avfall og ombruksvarer

Fyll inn ditt navn

Her velger du hvilken av de aktuelle datoene du ønsker henting*

Frist for bestilling er kl. 12 seinest fem virkedager før ønsket hentedato. Du får tilbakemelding dersom det ikke er ledig kapasitet på ønsket dato.

Hvilken av disse datoene passer best for deg?*

Her opplyser du om hvilken type avfall du ønsker at vi henter*

Merk av for hvilken type avfall / varer du ønsker at vi henter*
Du kan sette inn flere kryss
Last opp bilde(r) av varer du ønsker å gi til ombruk
Cirka hvor mye avfall/ombruksvarer ønsker du at vi henter?*

Fyll inn din e-post adresse
Fyll inn ditt telefonnummer

Sirkulas betingelser for henting av avfall og/eller ombruksvarer